Adrenalin\’s Blog

Decembrie 19, 2010

Copiem multe fisiere dintr-un loc in altul ssh + tar

Filed under: Uncategorized — Etichete:, — Adrenalin @ 22:15

Comanda scp pentru copierea a multor fisiere mici este ft ineficienta. Ca solutie vine comanda ssh+tar.

Daca informatia e pe pcul current si vrem s-o impingem pe un pc distant:
tar -cf - /adresa/dosar/ | ssh user@pc "tar -xf - -C ~/destinatie"

Daca informatia e pe pcul distant, o recuperam si o scriem:
ssh user@pc "tar -cf - /home/path/bla" | tar -xf - -C ~/destinatie

Astfel transferul va merge continu, scp face intreruperi intre transferul fiecarui fisier.

6 comentarii »

  1. mde, Nicu, nu ai putut să scrii postul ăsta cu 2-3 zile mai devreme? %)

    Comentariu de mishunika — Decembrie 19, 2010 @ 22:21

  2. Dap elimentarno watson %) Pui in pipă și scoți din pipă ;)
    Dar defapt eu singur caut pe google chestiile estea. Unii creaza taruri si apoi cu cat prin ssh. Dar nici nu trebuie. Totul e destul de simplu dar oricum e mai comod sa faci copy&paste ;o)

    Comentariu de Adrenalin — Decembrie 19, 2010 @ 22:33

  3. Well, eu știam, dar după ce am șters niște praf și l-am înlocuit cu praf magic și am mai strâns niște șuruburi, nu m-am complicat tare și am luat un screen și am folosit scp -r i-am făcut detach, și am plecat :D
    adiq nici nu aveam intenția să se copie repede… important era să se copie ;D plus că și Dumitru se plictisise de Matrix xD

    Comentariu de mishunika — Decembrie 19, 2010 @ 22:41

  4. Good choice, nici nu zic :) Principalu ca a mers.

    Comentariu de Adrenalin — Decembrie 19, 2010 @ 22:45

  5. nice

    Comentariu de Liviu Solcovenco — Noiembrie 11, 2011 @ 1:12

  6. Em vu1eeba u0111u1ecdc tin Google vu00e0 Yahoo u0111u1ecbnh biu1ebfn du1ecbch vu1ee5 e-mail vu00e0 iGoogle cu1ee7a hu1ecd thu00e0nh mu1ea1ng xu00e3 hu Click https://twitter.com/moooker1

    Comentariu de jacklynmcpherson78 — Aprilie 8, 2016 @ 17:12


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

