Adrenalin\’s Blog

August 13, 2010

Cum de tăiat video-urile FLASH (flv)

Filed under: Uncategorized — Adrenalin @ 23:41

Așa deci o cunoscută a avut un interviu (vreo 6 min) la o emisiune (vreo ora), și video-ul FLV trebuia tăiat ca să rămînă doar interviul.
Cel mai simplu ar fi fost de convertat flv-ul în în format AVI și apoi cu virtualdub de tăiat (search: convert flv to avi, virtualdub how to cut video) ceea ce ar putea afecta calitatea finală, probabil ft nesemnificativ (dar nu am verificat).

Problema flv-ului e că el nu avea de loc keyframe-uri, astfel oriunde nu ai tăia, începutul videoului e cu defect, un ecran cafeniu vreo 4 secunde.
Este acest program movika care utilizeaza alte programe de linie de comanda (flvtool2) care poate repara si insera acele keyframe-uri.
Eu am facut in felul urmator, am taiat cu flvparser si apoi am deschis in Movika care mi-a propus sa repare FLV-ul. Atentie procesul poate dura mai multe zeci de minute.

Pentru cei cu nervii moi, vă recomand prima soluție ; )

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

