Adrenalin\’s Blog

Septembrie 20, 2009

(solved) „Pîrîit” în winamp cu audio fișiere de format AAC

Filed under: Uncategorized — Etichete:, , , — Adrenalin @ 22:44

Azi am „demuxat” niste track-uri audio din clipuri de pe youtube (vreau sa am totul in winamp fara să mai deschid browserul sau playere video).
Pentru flv-uri obișnuite a mers Flv Extract iar pentru mp4 mai avansate (care tot se gasesc pe youtube cind se alege formatul HD) a mers o combinatie de MKVExtractGUI&mkvtoolnix. (adresele spre fisiere de pe youtube le prind cu live http headers, probabil sunt extensions-uri mai specializate)

În fine obțin eu acele track-uri, le pun în winamp, și cînd colo, „pîrîit”, viteza variată de play, oribil. Pun în VLC, sună perfect.
Încerc vreo două google (gen aac audio bad quality), nimic interesant, decid să fac update la winamp pînă la ultima versiune, iarăși nici un rezultat, iarăși mai dau un google (de data asta ceva de genu aac vlc better quality winamp) și îmi apare această temă.

Go to preferences -> plugins -> output and just select „DirectSound Output”.

Iar la mine stătea „Nullsoft WaveOut Output”, am pus „DirectSound Output” și toate problemele au dispărut, bucurie mare, că deja mă gîndeam că trebuie să mă despart de winamp ceea ce nu-i chiar simplu ;]

4 comentarii »

  1. Welcome back, aproape un an n-ai scris aici :D

    Comentariu de mixdpp — Septembrie 21, 2009 @ 0:02

  2. Da m-o blocat faza cu mo.wikipedia ;]
    Pe twitter ca sa nu mai scriu/intru, am schimbat parola la ceva random ;o) si ca sa nu intru pe diferite forumuri am bagat in Windows\System32\drivers\etc\hosts 127.0.0.1 numele.forum, acum am mai mult timp ;o) si rss readeru(my.yahoo) tot e acolo ;o) wonderful

    Comentariu de Adrenalin — Septembrie 21, 2009 @ 0:55

  3. la mine de multa sa DirectSound :)

    Comentariu de KullDox — Septembrie 21, 2009 @ 10:27

  4. Well la mine atita timp cit „parca” mearga bine, nici nu-mi bateam capu cum e configurat acolo ;)

    Comentariu de Adrenalin — Septembrie 21, 2009 @ 23:24


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

