Adrenalin\’s Blog

Octombrie 19, 2008

(bash) Cum de redenumit fișiere în masă ?

Filed under: Unix — Etichete:, , , , — Adrenalin @ 1:54

Acum am avut o sarcină foarte simplă, sa înlocuiesc spațiile din denumirea fișierelor cu „underscore”=>”_”, fișiere îs cîteva sute(si mai pot aparea), așa că să mă arunc să le redenumesc manual, ar fi destul de arhaic din partea mea (caci luna trecuta am căpătat brîul care bate spre închis..mi s-a predat niște bash LA LECȚII, vă imaginați, noua institutie ruleaza!?!?;D), si așa cum acuma am bash din cygwin (haha, imi amintesc cind l-am instalat vreo 4-5 ani in urma si nu intelegeam ce sa fac cu el) instalat, după cîteva testuri, iata ce a ieșit:

ls | while read N; do
newN=$(echo $N | sed "s/ /_/g")
mv "$N" "$newN"
done;

Puternic lucru.. ;o)

Apropo, sub cygwin disk-urile is accesibile la /cygdrive/litera-disk-ului/, exemplu /cygdrive/d/.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

