Adrenalin\’s Blog

Decembrie 24, 2007

Email din trecut

Filed under: Life — Adrenalin @ 2:15

Azi (defapt ieri) am primit un email din trecut (exact 2 ani in urma) tot de la mine %) (se pare ca baietii si fetele de la FutureMe.org fumeaza necopilareste)

Asta-i emailul care l-ai trimis 22 decembrie 2005! :)

Norok patzanu :) Cum la tine treburile ?
Acun na ma chinui sa fac trackerul ista, tipa torr.. :) Deja se poate de editat torrenturile, cu mega cul ideea noastra :) Ap cum, le-o placut la lume ? Ca vreo 3 sapt. muncesc, hehe.
(aici am editat)
Din pacate sapt. trecuta mi-o murit mobilul :( Alcatelul meu cel scump.. Ma gindesc sa-l duc la reparatie.
Deasemenea trebuie sa-mi platesc internetul, gg.

Cel mai important ca de astazi sunt in vacanta !
(aici am editat)
Iar eu tot umblu la sala de forta, ma ka4eesc, hehe. (mai mult conteaza intentia ;D)

Si nu-ti pierde increderea, nu degeaba lucrez eu acum! :D Numai succes.. Si tine coada pistoleeet naaa :)

Si taman ieri (buna coincidenta..) am comis o greseala ft mare si am pierdut posturile oamenilor de pe forum pe 1 luna.. Si taman emailul ista.. huh ce coincidenta

Ce sa zic, trimiteti-va emailuri in viitor cit mai des ca sa primiti emailuri din trecut %) Ceea ce acum va pare fleac in viitor poate fi interesant.. Acusi ini mai trimit un email ;D Destul de fun se primeste..

Updated: Am cenzurat un piculet, asa cum emailul era personal contineau multe cuvinte adresate exclusiv mie %)

7 comentarii »

  1. acus imi trimit si eu unul sa-l primesc peste vreo 10 ani :))

    Comentariu de Pavel Ciorici — Decembrie 24, 2007 @ 14:57

  2. Dammm :)
    Fumeaza baetii chiar tare :)
    De posturile celea pe forum lasale si tu, ce iti faci batae de cap :)
    Mai putin ocupa baza de date :)
    Si spune ce se mai aude la tine )
    Nimeni nu vrea sa spue nimic…
    Tatyana nu stie, Lexus nu are ce spune… )

    Comentariu de Vart. N. — Decembrie 24, 2007 @ 20:25

  3. cul site, se poate de trimis mail copiilor si nepotilor ;))
    poh de post`uri, principalu torrentele’s intregi.
    sh ts’ajiunje cu disable, vashe cezanah, chinezii te`au sfatuit? ;D

    Comentariu de fenix — Decembrie 24, 2007 @ 23:13

  4. hehe, nize, eo si acum imi aduc aminte de alcatelu cela )))))

    Comentariu de kerdic — Decembrie 24, 2007 @ 23:31

  5. ggg, eu mi-am trimis aprox cu un an în urmă :)
    Mai am de aşteptat 9 ani )))

    Apropo, da’ care e link-ul? că deja şi am uitat, ţin minte numai că era ceva de genu … „time capsule”

    Comentariu de mixdpp — Decembrie 28, 2007 @ 2:36

  6. O metoda mai buna e sa scrii ceva pe site si sa citesti asta peste ceva vreme, efectul e aproape acelasi; si e exact acelasi daca site’ul are o sectiune „public” si una „private”.

    Sper ca acum ai alt telefon (-;

    Comentariu de Alex Railean — Decembrie 30, 2007 @ 14:08

  7. diferenţa e că pe site poţi să te uiţi când vrei … da scrisoarea asta o primeşti peste 10 ani(de exemplu) … o trimiţi acu şi uiţi de ea … iar peste 10 ani eşti plăcut surprins de o scrisoare din trecut :))

    Comentariu de mixdpp — Decembrie 31, 2007 @ 4:34


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

