Adrenalin\’s Blog

Iunie 14, 2006

IE are probleme cu setare cookies-urilor la adresele locale ce contin _

Filed under: Browsers — Adrenalin @ 20:13

Iata azi jumate de zi m-am blocat la o problema de la IE, nicidecum nu vroia sa salveze cookiesurile, deci nu mergea nici logare la aplicatie. Chinuind frameworku, confurile de php si apache, nimic rezultat. Aplicatia la mine sta pe local, si ca sa para mai naturala am bagat in fisierul hosts din mapa windows\syst.. ipul.meo sub_dom.domen.net. Si accesezi aplicatia la sub_dom.domen.net.
Mlin, karo4 nii greu sa scrii mult, pina la urma mi-am dat seama ca problema era in semnul „_” din adresa, IE are careva problema cu resursele din intranet si cu adresele care contin _.

Iata ce am gasit pe net:

Specifically, it seems that any hostname that contains an underscore (possibly other nonword characters, too) cannot store any cookies if the the fix for
issue MS01-055 has been installed.

http://www.fogcreek.com/FogBugz/KB/trouble/IE6login.html

Nu pre imi aduc aminte sa fi pus patchul MS01-055 vreo data, probabil o venit deodata cu sp2.

4 comentarii »

  1. Iata am să scriu şi eu despre toate problemele întâlnite cu IE. În timp ce scriam teza de licenţă taaaare multe au apărut.

    Comentariu de freejerk — Iunie 14, 2006 @ 20:27

  2. freejerk, aşteptăm, aşteptăm ! :)
    Mai demult cind inca nu pre stiam de XMLHttp, foloseam iframe onload si bagam informatia in divuri, tot de multe ori kika browserul ;) Dar era destul de greu de reprodus intr-un html curat..

    Comentariu de Adrenalin — Iunie 14, 2006 @ 20:59

  3. heh, ce saks, stiam ca proxiurile (tipa squid) tot by default blockeaza adresele cu underscore :)

    Comentariu de LazEr — Iunie 15, 2006 @ 12:01

  4. din cate stiu eu, in domain nu trebuie sa se contzina „_”…

    Comentariu de ngrp — Iulie 2, 2006 @ 14:27


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

