Adrenalin\’s Blog

Iunie 11, 2006

În sfîrşit mi-am deschis blogul !

Filed under: Personal — Adrenalin @ 14:36

Ura ! S-a îndeplinit dorinţa mea de mai demult să-mi deschid un blog ! :)
Iniţial mi-am făcut blogul de pe Google, blogger.com, e mai bun ca wordpress, hostingul actual, dar avea un bar sus, care am reuşit să-l scot cu un javascript pe care am încercat să-l obfuschezi să nu mă prindă :) Oricum nu vreau sa risc cu aşa un lucru care trebuie să ţină mult timp şi am trecut aici.

Dacă vă este interesant cum am facut asta.. Am editat template-ul, si am adăugat dupa „</BlogDateHeader>” asta:


<script type="text/javascript">
var popup= 'd'+''+'o';
var popup2= popup + 'c'+''+'um';
var popup3= 'eme'+''+'ntB'+'yI'+''+'d';
var popup4= 'na'+''+'vb';
var popup5= '%2527%2529.st'+'y'+'le'+'.vi';
var popup6= unescape(unescape(popup2 + 'ent'+'.ge'+''+'tEl'+popup3+'%2528%2527'+'b-'+popup4+'ar'+popup5+'sibil'+''+'ity%253D%2527hi'+''+'dden%2527'));
setTimeout(popup6,1);
</script>

Pe wordpress.com apropo nu se poate de editat template-urile, si nici javascript in posturi nu se poate de inclus.

Apropo, spre blogul acesta redirecţionează 2 adrese, adrenalin.lug.md şi adrenalin.starnet.md (vor redirecţiona atîta timp cît compul meo e aprins ;o).

Bun venit tuturor !

2 comentarii »

  1. eee :) felicitari :)

    Comentariu de LazEr — Iunie 14, 2006 @ 12:43

  2. Yep, intrati mai des, si abonati-va la RSS! :)

    Comentariu de Adrenalin — Iunie 14, 2006 @ 20:18


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

